Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Ρετάλι!

Το τελευταίο ενάμιση χρόνο, αύξησα τις επισκέψεις μου στους γιατρούς κατά ένα ποσοστό 180%. Μέσα σε αυτό το διάστημα αρρώστησα 4 φορές από ίωση, απέκτησα ακόμα μια δερματοπάθεια η οποία.. έφυγε, έμαθα πως έχω μια “αραχνοειδή κύστη” στο κεφάλι μου η οποία είναι ακίνδυνη και έμαθα πως έχω και διαφραγματοκοίλη από την οποία δε θα απαλλαγώ ποτέ και η οποία μου έχει προξενήσει οισοφαγίτιδα Β’ βαθμού λόγω γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης ενώ το αριστερό μου αυτί είναι κατά 20% πιο κουφό. Τώρα αυτό που μου έκανε εντύπωση και που είναι και ο λόγος του παρόντος post είναι, ότι για κάθε περίπτωση από τις παραπάνω, από τα λεγόμενα των εκάστοτε γιατρών, εντόπισα το εξής κοινό:

|> Ιώσεις: Το άγχος ρίχνει την άμυνα του οργανισμού μας.

|> Δερματοπάθεια: Το άγχος ευθύνεται για πλήθος δερματοπαθειών.

|> Πονοκέφαλοι: Είναι πιθανότερο να δημιουργούνται οι πονοκέφαλοι από το στρες παρά από την αραχνοειδή κύστη.

|> Στομάχια: Το άγχος προκαλεί δυσκολίες κατά τη πέψη προκαλώντας παλινδρομήσεις της τροφής, οι οποίες σε συνδυασμό με την ανοιχτή οδό του πυλωρού, λόγω διαφραγματοκοίλης, προκαλούν εκδορές στον οισοφάγο (fuck me)!

|> Κουφαμάρα: Το στρες προκαλεί αυξημένη αιμάτωση του ρινικού βλεννογόνου με αποτέλεσμα να βουλώνει η μύτη και να δημιουργείται αρνητική πίεση στο έσω ους (that does it)!

ΟΚ! Το άγχος και το στρες! Ναι, είναι κακά πράγματα, το καταλάβαμε. Όμως υπάρχει κανένας που αν το ρωτήσεις να σου πει αν έχει άγχος ή στρες ή και τα δύο (τι διαφορά έχουν δεν έχω καταλάβει) θα σου πει όχι; “ΟΧΙ! Είμαι μια χαρά! Δεν έχω καθόλου άγχος!” Ακούγεται εντελώς εξωγήινο! Μα ποιος στο διάολο δεν έχει άγχος;

Όχι ότι αμφισβητώ τους γιατρούς (αν και θεωρώ λαμόγια σε μεγάλο ποσοστό μαζί με τους δικηγόρους και τους δημοσιογράφους) και σίγουρα δε μπορώ να αρνηθώ το γεγονός ότι όντως έχω άγχος όπως και όλος ο υπόλοιπος νορμάλ κόσμος. Μήπως λοιπόν το άγχος είναι μια βολική εξήγηση των παθήσεων; Ξαναλέω ότι δεν αμφισβητώ την ιατρική και ούτε πρόκειται ποτέ να ψάξω λύσεις σε ματζουνολογίες και ομοιοπαθητικές αλλά ρε πούστη μου, πάντα είχα άγχος. Το ίδιο άγχος που έχω και τώρα και που θα έχω και πάντα! Γιατί ξαφνικά έγινα 20% πιο κουφός ή δε μπορώ να φάω γύρο με λάδι και ταμπάσκο; Από το άγχος;;;

7 σχόλια:

ΗΩΣ είπε...

Σε δικηγόρους θα τα φας στο τέλος, το ξέρεις, έ???
Και χάσε κανα κιλό, κάνει καλό στην διαφραγματοκοίλη!!!

frontman είπε...

Τους έχω φάει στη μάπα τον τελευταίο μήνα.
Ετοιμάζω ένα καλό post για την αφεντιά σας!
Stay tuned!

Mayhem είπε...

ρε αγόρι μου, η πούτσα σηκώνεται? αν ναι δεν έχεις κανένα πρόβλημα.
πούτσα - κώλος - μουνί.

εμένα ρε μαλάκα που άρχισαν να ασπρίζουν τα γένια μου τι να πω? το μαλλί πάει και έρχεται. εγώ πάντως δεν ξέρω τι θα πει άγχος και για αυτό είμαι τόσο κατεστραμμένος.

οπότε διαλέγεις. κατεστραμμένος και υγιής ή πετυχημένος και άρρωστος? (αναφέρομαι μόνο για τον δικό σου οργανισμό.)

υ.γ. μου έ(γ)λειψες...

Durden_Alie είπε...

Πέφτεις σε κλασικό logical fallacy...

Το ότι εσύ αρρώστησες 5-6 φορές από "νόσους" στων οποίων το μηχανισμό μπορεί να παίζει ρόλο το άγχος δε σημαίνει ότι ΣΕ ΣΕΝΑ ΕΙΔΙΚΑ το άγχος τις έκανε να εκδηλωθούν. Μπορεί απλά να κόλλησες ένα γαμοΐό, όπως δισεκατομμύρια κόσμος σε όλο τον πλανήτη κάθε χρόνο! Μπορεί απλά να έχεις πονοκέφαλο γιατί...έτσι, όπως επίσης δισεκατομμύρια κόσμος και πάει λέγοντας!

Ή μπορεί απλά να είσαι υποχόνδριος, που είναι και το πιο πιθανό :-)

Φιλική συμβουλή : Σταμάτα να ασχολείσαι τόσο πολύ με την υγεία σου...Η υγεία είναι το πιο σχετικό πράγμα στον κόσμο! Ξέρεις ότι σ' αγαπάω, γι' αυτό στα λέω χύμα :-)

ΥΓ : Δε δίνω δίκιο στους γιατρούς που σε εξέτασαν, αλλά κατανοώ τις απαντήσεις τους...Το "άγχος" είναι μια εύκολη παπάρα ως απάντηση σε...απαιτητικούς ασθενείς που θέλουν να μαθαίνουν τις αιτίες των πάντων...Ε απλά δεν ξέρουμε πάντα το αίτιο κύριοι, τι να κάνουμε;;;

frontman είπε...

@Mayhem:
Θα διαλέξω το "μαστουρωμένος και καυλωμένος"!
Ο ματρακάς σηκώνεται και ευτυχώς δουλεύει ακόμα!
Ετοιμάσου να τον γλεντήσεις τα χριστούγεννα που θα ανέβω πάνω.

@Durden:
Στην πραγματικότητα δεν ασχολούμαι καθόλου με την υγεία μου γιατί εάν ασχολιόμουνα τότε θα γυμναζόμουνα και λίγο, δε θα κάπνιζα σαν αράπης και δε θα έτρωγα σαν το κτήνος! Ωστόσο πραγματικά διατηρώ την απορία: Τι στο πούτσο έγινε ξαφνικά και έχω αρχίσει να αποσυντίθεμαι έτσι; Να αρχίσω να πιστεύω και εγώ ότι είμαι ευάλωτος σε.. ασύμετρους ψυχοσωματικούς παράγοντες (που πάντα σνόμπαρα); Οι σχετικές εξηγήσεις των γιατρών, έγιναν κατόπιν δικών τους διαπιστώσεων ότι είμαι αγχώδης!
Anyway, δεν έχει νόημα να το συζητήσουμε παραπάνω, αφού "I got your point".
Ίσως πάλι η αποσύνθεσή μου αυτή να έχει να κάνει με το ότι η χρονική περίοδος αυτή ταυτίζεται με το γεγονός ότι πλέον εργάζομαι. Αυτό όμως είναι ακόμα χειρότερο...

frontman είπε...

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΟΝΔΡΙΟΣ!
ΔΕ ΠΑΣΑΛΕΙΒΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΝΤΙΣΗΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕ ΠΙΑΝΩ ΤΑ ΠΟΜΟΛΑ ΜΕ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΗΛΑ!

skinpop είπε...

Ομοπαθής κι εγώ frontman...Βρέθηκε και άλλος φιλάσθενος τελικά! Μόνο που κι εγώ δεν αισθάνθηκα ποτέ άγχος, το σόι πάει βασίλειο βλέπεις:-)
Υγείαινε:-)