Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

στοίχημα με τον εαυτό μου.




την καλημέρα μου στα παπάρια. λοιπόν πήρα κάποιες αποφάσεις οι οποίες είναι πάρα πολύ δύσκολες και σκέφτηκα να τις μοιραστώ με τα φιλαράκια μου.

1)αποφάσισα να κόψω το γαμημένο το τσιγάρο. πολλοί είναι οι λόγοι που θα τους παραθέσω πιο κάτω.
α)δεν μπορώ πλέον να αναπνεύσω όταν περπατάω. και μιλάω για χαλαρή πορεία. όταν βέβαια χρειαστεί να τρέξω, η καρδιά μου πάει να βγει από το λαρύγγι. το θέμα έχει γαμηθεί. δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση.
β)εκεί που κάθομαι χαλαρός αρχίζουν ταχυκαρδίες, τσιμπήματα και άλλες μαλακίες. σε εξέταση που μου έκανες ο γιατρός των ppr μου είπε πως είμαι καλά αλλά βαρέθηκα και αυτές τις μαλακίες. υπάρχει και ένα ιστορικό στην οικογένεια.
γ) ξεχνάω πλέον και το παραμικρό. έχω τεράστια απώλεια μνήμης. αν με ρωτήσεις τι έκανα χθες, δε θα σου απαντήσω γιατί πολύ απλά δε θυμάμαι! πρέπει λίγο να ζοριστώ.

2) πάμε στην απόφαση Νο2. ταυτόχρονη γυμναστική με το κόψιμο του τσιγάρου. την τελευταία φορά που αποπειράθηκα να το κόψω το γαμημένο στην περίοδο του Πάσχα έβαλα 5 κιλά μέσα σε 3 βδομάδες. αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που το ξανάρχισα. ήδη ξεπέρασα το ψυχολογικό όριο των 100κιλών και σίγουρα πρέπει να είμαι 105-106 κιλά αυτή τη στιγμή. η κατάστασή μου χειροτέρεψε στο μέγιστο σημείο. πλέον δε κουνάω την κωλάρα μου για τίποτα. έχω γίνει μια συμπαγής κουράδα. ζεσταίνομαι και ιδρώνω με το παραμικρό.
όταν λέω γυμναστική μη φανταστείτε τίποτα ακραίο. λίγο ποδήλατο που έχουμε στο σπίτι και σιγά σιγά με νέες δραστηριότητες. μη ξεχνάτε πως δεν μπορώ να πάρω ανάσες.

3) απόφαση Νο3. υγιεινή διατροφή. το κατά δύναμιν δηλαδή. τέρμα το φαγητό από έξω. έχω παρατηρήσει πως η ψυχολογική μου κατάσταση έχει γαμηθεί με τα πρόχειρα φαγητά. δεν έχω διάθεση για τίποτα και νιώθω μεγάλη υποτονικότητα. ήδη τις τελευταίες 2 μέρες τρώω φρούτα, έκοψα τις σοκολάτες(ο μεγαλύτερος πειρασμός κατ εμέ), πήρα γιαούρτια, υποκατάστατα ζάχαρης(canderel) και ότι άλλες μαλακίες μπορείτε να φανταστείτε. ήδη αισθάνομαι λίγο καλύτερα αλλά είμαι σαν τα πρεζάκια. άρχισα να κρυώνω και να έχω πονοκέφαλο. θα το καταπολεμήσω το γαμημένο............ (άνετα τώρα θα χτυπούσα 2 γοριλάκια... θα αρκεστώ όμως στο μήλο, το κουλούρι και τον καφέ με canderel)


όλα αυτά θα αρχίσουν από 1/7/2010. σε μια βδομάδα δηλ. σκοπός μου να φτάσω και πάλι τα 84kg που ήμουν πριν 4 χρόνια. μέσα από αυτό το blog θα σας γράφω τις εμπειρίες και τις δυσκολίες μου. οποιεσδήποτε προτάσεις δεκτές για να βοηθήσετε ένα παλιογάδαρο να γίνει άνθρωπος.

πχ οι τσίχλες νικοτίνης κάνουν δουλειά? ή κάτι αυτοκόλλητα που λένε?


Υ.Γ. μην αρχίσετε τα ειρωνικά σχόλια γιατί θα σας γαμήσω.

59 σχόλια:

PATAKOS είπε...

Μου φαίνεται ότι κι εγώ πρέπει να ακολουθήσω το παράδειγμά σου...γιατί δεν απέχω κι εγώ πολύ απ αυτά που περιγράφεις...

Κανόνισε το καλοκαίρι κάθε μέρα θα σε σκίζω στο πινκ πονκ...θα σου κάνω την κωλάρα κρέας να δεις για πότε θα πέσει

αχαχαχαχαχαχαχ

Dionisis είπε...

Μαλάκα...κοίτα να προσέξεις με το θέμα της διατροφής & της γυμναστικής. Χρειάζεται μια ισορροπεία στις τροφές που λαμβάνεις και μην ακους τις μαλακίες του καθένα για ειδικές δίαιτες.

Αυτό που σου συνιστώ είναι να ενημερωθείς για το θέμα από ανθρώπους αρμοδίους (κι όχι από τον περιπτερά της γειτονιάς), και να προσαρμόσεις την διατροφή σου στις ανάγκες σου ωστέ να τρέφεσαι υγειινά, αλλά να ζεις και σαν άνθρωπος χωρις πολλές στερήσεις για να το κρατήσεις.

Επίσης, σχεδόν όλες οι ομάδες τροφών είναι απαραίτητες σε κατάλληλες πάντα ποσότητες για τη σωστή λειτουργία.

Θα μιλήσουν κ οι ιατροί οπότε σταματάω.

ps: Μπράβο για το κάπνισμα !

Durden_Alie είπε...

Εγώ πάλι λέω ν' αυξήσω το κάπνισμα και την κατανάλωση αλκοόλ γιατί οι επιδόσεις μου έχουν πέσει πολύ τελευταίως και η μαμουχαλίαση μου 'χει δώσει στα νεύρα άσχημα...

Επίσης λέω να δοκιμάσω και ό,τι ουσίες δεν έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα, παράνομες και μη (τ' ακούς Δίωξη; COME AND GET ME BITCH!)...

Λέω ακόμη να φυσάω τον καπνό μου στα μούτρα κάθε αυτάρεσκης καριόλας (αρσενικής ή θηλυκής) της υγιεινής και της θετικής ενέργειας ενώ θα φοράω ένα T shirt με logo : Η ζωή είναι σπάπια...Σαπίστε μαζί της!"


Tyler says : Self improvement is masturbation. Now self destruction...

Kitty είπε...

Εγώ μαζί σου! Κι αν ποτέ σου πει κανείς ότι βαρέθηκε να ασχολείται με τις δίαιτές σου και την αντικαπνιστική σου πορεία να μου στέλνεις εξελίξεις σε προσωπικό email!

Έχασα τον παππού μου από καρκίνο του πνεύμονα, ένας καλός μου φίλος έχασε τον πατέρα του από καρκίνο του πνεύμονα και πρόσφατα έχασα το θείο μου (αδερφό του πατέρα μου) στην ηλικία των 47 από λοίμωξη του αναπνευστικού λόγω χρόνιας κατάχρησης. Να φανταστείς ο πατέρας μου καπνιστής τα τελευταία 30-40 χρόνια και ανένδοτος στο να το κόψει, πέταξε τσιγάρα-αναπτήρα και δεν το ξανάγγιξε από τότε (and I'm proud of him). Δεν ξέρω γιατί έπρεπε να ζήσει κάτι τέτοιο για να καταλάβει πόσο κακό του κάνει..

Είναι διαφορετικά τα κίνητρα που θα ωθήσουν τον καθένα να πάρει μια τέτοια απόφαση. Ελπίζω το δικό σου να είναι αρκετά δυνατό ώστε να τα καταφέρεις.
Και ναι δυστυχώς οι περισσότεροι βάζουν κάποια κιλά όταν το σταματάνε, αλλά come on..μη μου πεις ότι το κάπνισμα σε κρατάει fit! Μια ματιά γύρω σου θα σε πείσει. Καλύτερα 2-3 κιλά επιπλέον (που κι αυτά μπορείς να τα χάσεις μακροπρόθεσμα) παρά σάπια πνευμόνια. Δε μιλάω καν για το πόσο αντιαισθητική είναι η δυσοσμία, τα κίτρινα δόντια και δάχτυλα.

Ξέρεις, βρίσκω τουλάχιστον ηλίθιο να ακούω από τους ίδιους τους γιατρούς σχόλια υπέρ του τσιγάρου (χωρίς παρεξήγηση προς τους γιατρούς μας). Είναι τραγικό το ότι γίνονται "αστεία" πάνω σ'αυτό το θέμα. Πιστεύω ότι αν ήσουν χρήστης ουσιών κανείς δε θα έκανε πλάκα για το πόσο μαλθακός θα γίνεις αν τις σταματήσεις και κανείς δε θα ήταν υπέρ αυτών. Στ'αυτιά μου πάντως οι λέξεις ηρωΙΝΗ, κοκαΙΝΗ και νικοτΙΝΗ ακούγονται το ίδιο εθιστικές και επικίνδυνες.

Anyway, θα μπορούσα να σας πρήξω κι άλλο, αλλά σταματάω εδώ! Εύχομαι καλή αρχή!

ΥΓ: Ήρεμα με τις εξαντλητικές δίαιτες. Μη βγάλεις το κρέας ή το υγιεινό λίπος από τη διατροφή σου. Προσπάθησε να τρως σπιτικό φαγητό και αν είσαι αναγκασμένος να παραγγείλεις απ'έξω προτίμησε κρέας σχάρας κι όχι βρωμόγυρα :P

ΗΩΣ είπε...

Θα συμφωνήσω με τον Durden Alie, ειδικά ως προς τους αυτάρεσκους παπάρες (παπάρια η μη). Θέλω κι εγώ τέτοιο μπλουζάκι, να σου πω size να μου στείλεις????
Kitty, επίσης υπάρχει η καφεΙΝΗ, η αμφεταμΙΝΗ, η ανδρεναλΙΝΗ και η πρωτεΙΝΗ. Grow up girl, προφανώς τα αγνοείς λόγω overdose οιστρογόνων.
Mayem, καλή δίαιτα, αν κάνει δουλειά και επανέλθεις στα προ 4ετίας επίπεδα σφύρα να δοκιμάσουμε κι εμείς. Όσο για τα νικορέτ κλπ είναι απίστευτες παπαριές.

Dionisis είπε...

ΒαζελΙΝΗ, ελενη ΦιλΙΝΗ

τον παίζετε ρε ?!

Ποιος μίλησε για αυταρέσκεια ? Ο άνθρωπος σας λέει οτι περπατάει και λαχανιάζει. Δεν είπε οτι θέλει να γίνει σαν τα εξώφυλλα του "MeNs health". Υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ αυτού και του να μπορέσεις να κερδίσεις κάποια χρόνια ζωής απλά προσέχοντας λιγάκι.

Kitty είπε...

Προφανώς δεν έχεις χάσει κοντινό σου άνθρωπο από αυτή τη μαλακία που εισπνέεις και επιβάλλεις και στους γύρω σου να εισπνέουν. Ή πολύ απλά είσαι τόσο αναίσθητη που τίποτα δε σε συγκινεί.

Τα grow up, τις αυτάρεσκες παπαριές σου και τις άχρηστες συμβουλές σου σε αυτούς που ανέχονται την βρωμερή ανάσα σου και υφίστανται το κίτρινο χαμόγελό σου.

Α, συγγνώμη ξέχασα. Δε μπορώ να μιλάω εγώ που δεν είμαι τόσο ώριμη και τόσο cool όσο εσύ επειδή δεν καπνίζω.

Πάρε κι ένα δείγμα της μαυρίλας που κρύβεις μέσα σου.

http://www.lungcancer.au.com/Blog/lungcancer.jpg

Mayhem είπε...

@Διονύση δεν έχω σκοπό να κόψω τα πάντα. προς Θεού δεν ακούω τον καθέναν για τις δίαιτες. δε θα μπω σε αυτό το τρυπάκι. απλώς θα τρώω συγκρατημένα και σωστά πράγματα. τις "φέτες" τις απεχθάνομαι.

@ΗΩΣ έχω σιχαθεί να κάνω τσιγάρα από τα 15. και μάλιστα χωρίς κολλήματα μιας και το έμαθαν από την πρώτη στιγμή στο σπίτι. παρέα με τον γέρο μου κάναμε τα τσιγαριλίκια μας. 13 χρόνια έχω γεμίσει σαπίλα. κουράστηκα..... βήχω θανατίλα! μη μιλήσω και για τις επιδόσεις στο σεξ. κατακόρυφη πτώση! όπως βλέπεις δεν έχουμε 2 πόδια να ανοίγουμε. εργάτες είμαστε και ανάσα δεν μπορούμε να πάρουμε.

@durden δεν περίμενα να γράψεις κάτι διαφορετικό. καλός σαπιοκωλάκιας είσαι και εσύ!

@patakos θα σε περιμένω ρε κουράδα το καλοκαίρι στην υπόγα. μη μου αρχίσεις όμως τις δικαιολογίες πως κοιμάσαι, έχεις κυνήγι, και βγάζεις δόντια.

@γατούλα : θα συμφωνήσω με την αναπνοή. τεράστια διαφορά κυρίως το πρωί. από τις πρώτες μέρες το διακρίνεις.

Durden_Alie είπε...

Φωσκολειάδα (μόνο για μυημένους) :

"Τι τσιγάρο είναι αυτό Φοίβο, μήπως είναι φτιαγμένο; Δεν υπάρχει στο θάνατο λίγο ή πολύ, αυτό που καπνίζεις είναι σκέτος θάνατος!"

"Εντάξει ρε φίλε...Εσύ ζήσε κι εμείς ας πεθάνουμε!"

ΗΩΣ, αρχίζω να τα τυπώνω από αύριο και σκέφτομαι να προσθέσω και υπότιτλο : "Απαγορεύονται οι λέξεις που λήγουν σε -ίνη!" :-Ρ

frontman είπε...

Όλα καλά και σωστά!
Μέχρι όμως να πει κάποιος ότι ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι σκατά γουστάρει με την πάρτη του.
Εκεί αρχίζουν και περιπλέκονται τα πράγματα!

Mayhem κάνε την αρχή για μια πιο υγειηνή ζωή και ίσως να ακολουθήσουμε και οι υπόλοιποι σαπιοκωλαράδες...

Kitty είπε...

Προφανώς και ο καθένας κάνει ό,τι θέλει με την πάρτη του.

Είναι γελοίο όμως όταν κάποιος προσπαθεί να βελτιώσει τον εαυτό του -την υγεία του- να μην τον υποστηρίζουμε επείδη οι ίδιοι δεν έχουμε την θέληση για κάτι παρόμοιο.

Η ειρωνία σας ως αντίδραση στο ότι εκμυστηρεύτηκα σε ένα blog μεταξύ γνωστών προσωπικές ιστορίες είναι αυτό που με εξοργίζει περισσότερο. Κι άντε χέστηκα για την ΗΩ, είναι μια άγνωστη και τη γράφω στα παπάρια του Υποχειρίου, αλλά κι εσύ τέκνον Durden;

Λογικό θα μου πεις..Ίσως δεν είμαι τόσο μεγάλο παπάρι τελικά όσο άλλοι. Frontman στείλε μου το ερωτηματολόγιο!

frontman είπε...

Στο έχω ετοιμάσει στο προηγούμενο post.

aNgEr mAnAgEmEnT

Tip:
Ένα blog και γενικά οποιοσδήποτε διαδυκτιακός τόπος δεν είναι ποτέ "μεταξύ γνωστών"!

Durden_Alie είπε...

Γιατί παρεξηγείσαι βρε Kitty; :-)

Μην ξεχνάς πως αν είναι κάποιος που βλέπει από πρώτο χέρι τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος, αυτός είμαι εγώ...Και δε μιλάω για παππούδες ή έστω για πατεράδες, αλλά για 25 χρονών παιδιά με εμφράγματα! (το ρεκόρ μου είναι 23 ετών :-Ρ).

Αυτά που γράφω αντικατοπτρίζουν μονάχα την προσωπική μου σκωπτική--με αρκετές δόσεις σαπιοκωλακισμού--οπτική την οποία έχεις βέβαια δικαίωμα να απορρίψεις και να με βρίσεις...Αλλά αυτή είναι! Είμαι πνεύμα αντιλογίας από χόμπυ και συχνά σπάω αρχίδια...για ρώτα το Υποχείριο ;-)

Δε νομίζω πάντως ότι ο Mayhem ζήτησε στήριξη σ' αυτό που σχεδιάζει να κάνει...Δεν είναι και του στυλ του άλλωστε...

ΗΩΣ είπε...

Βρε Mayem, όταν σας μάθαν στο σχολειό το παν μέτρον άριστον κοπάνα έκανες; Στην τελική φυσικά και θα κάνεις αυτό που γουστάρεις, δεν νομίζω ότι μπήκες εδώ μέσα να εκθέσεις τον προβληματισμό σου για ροζ συμπαράσταση. Όσο για το σεξ, μην μιλάς, δεν σκάβετε κιόλας! Άσε που έχετε άλλα πλεονεκτήματα εσείς (πχ μπορείτε να κατουράτε στην Εθνική- έχεις κρατηθεί ποτέ 400χλμ να δεις την γλύκα;)
Γλυκό μου γατάκι, ναι, δεν είσαι τόσο ώριμη και cool όσο θέλεις να πιστεύεις. Μόνο που με γράφεις σε αλλουνού παπάρια κι όχι στο μουνί σου το αποδεικνύεις. Στα λοιπά με κάλυψε ο frontman.
Durden Alie, προτείνω να εξαιρέσεις την καφεΐνη. Πάει πολύ με την νικοτίνη, πώς να το κάνουμε. Άσε που με την κατάλληλη ομοιοκαταληξία γίνεται τρομερά πιασάρικο! Θα το διανέμουμε στην γιάφκα. Σε τί χρωματάκι λες;

Xlebouras είπε...

CAAAAAT FIIIIGHT!!!!!
Φέρτε λάσπη και κάνα δυο μπικίνια.

Κατά τα άλλα, άντε και με το καλό Mayhem και όσο αντέξεις.

Και για να quote τον Bill Hicks: Non-smokers die everyday.

frontman είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχα!
Είσαι γελοίος!
Είσαι γελοίος!

Kitty είπε...

Γλυκιά μου ΗΩΣ τράβα ψόφα σε καμιά γωνία από καρκίνο και απάλλαξέ μας από την παρουσία σου. Μαλάκω.

Over and out.

Durden_Alie είπε...

@ΗΩΣ : σε χρωματάκι...σάπιο μήλο φυσικά...;-)

frontman είπε...

Ηρεμία ρε παιδιά! Άνθρωποι είμαστε, δεν είμαστε.....

Mayhem είπε...

@ΗΩΣ όταν πρωτοέκανες σεξ είχες στο μυαλό σου το "παν μέτρο άριστο"? δε νομίζω. σε όποια γωνία και να ήσουν θα το έκανες σαν τα σκυλιά! έτσι και με το τσιγάρο. μέχρι και άφιλτρα καπνίζαμε. όταν πρωτογνωρίζεις κάτι εξτασιακό πέφτεις με τα μούτρα.

και ναι, όσο και αν δε το πιστεύεις για κάποια περίοδο το έκανα αναγκαστικά. με το ζόρι. χειρότερο και από σκάψιμο όσο περίεργο και αν σου φαίνεται.

φυσικά και μπήκα εδώ για συμπαράσταση. ειδάλλως δε θα τα έγραφα. δε θα ήθελα τα παπάρια να πετάν τον καπνό στην μάπα μου και να με στηρίξουν σε αυτό που θα επιχειρήσω να κάνω. όσο να 'ναι τα νεύρα μου θα χτυπήσουν κόκκινο στις αρχές.

PATAKOS είπε...

Επειδή γνωρίζω των Mayhem από μαθητή...ξέρω ότι ποτέ δεν είχε μέτρο σε κάτι που γούσταρε πολύ...

Ήταν από τα πρώτα παλιογάδρα που άρχισαν να καπνίζουν...και φυσικά έμαθε και στους υπόλοιπους της μαθητικής μας παρέας να καπνίζουν, εκτός από μένα. Εμένα με έμαθε να καπνίζω στο πανεπιστήμιο ο Anithikos (άλλος πάπαρος)

Ο Mayhem ήταν ο κλασσικός τσόγλανος που έλεγε "πάρε ρε ένα τσιγαρο...γίνε άντρας" και τρέχαμε σαν τους τζάνκουλες σε κάτι παλαίστρες, κάτι windows, κάτι γωνίες και κάτι Ευαγγελικές....θυμάσαι ρε σουρτουπαπτσά;;;

Επίσης θα ήθελα να σας πω ότι πολλές φορές όταν θέλουμε να πείσουμε κάποιον να κόψει το τσιγάρο χρησιμοποιούμε σαν επιχείρημα το οικονομικό..."ξέρεις πόσα λεφτά θα γλειτώσεις άμα το κόψεις;" κτλ...

Μην χρησιμοποιήσετε αυτό το επιχείρημα στον Mayhem γιατί δεν πιάνει...γιατί όπως πολλοί από σας θα ξέρετε ο Mayhem "πληρώνει για να διασκεδάσει"...

Dionisis είπε...

Μία είναι η λύση ! DOTA & bATTLE-"FILLED" !

frontman είπε...

Και η πουτσαρίνα του frοntman!

ΗΩΣ είπε...

χαχαχαχαχαχαχα
οκ, αν είναι να καλυφθούμε με λάσπη εγώ το βάζω το μπικινάκι. Κάνει καλό και στην κυτταρίτιδα της γατούλας.
Βρε Mayem, ό,τι μας κουράζει και μας χαλάει το κόβουμε. Είναι αυτονόητα αυτά. Ούτε νομίζω ότι θα βρεθεί άνθρωπος που θα σου κολλήσει επί του θέματος πέραν καμιάς χιουμοριστικής ατάκας που θα σου πετάξει. Πριν τα πάρεις με οποιονδήποτε σκέψου τί θα έλεγες εσύ πριν από κανα χρόνο στη θέση του...
Durden Alie, το θέλω οπωσδήποτε το T-shirt.
ψιτ, ψιτ, Kitty Kitty Kitty.... βγάλε την γλωσσίτσα σου από το γάλα ή όποιο άλλο λευκό υγρό και βούτα την στο tiny μυαλουδάκι σου.
Κι εγώ έχασα γατάκι μου τον αρραβωνιαστικό μου σε τροχαίο αλλά δεν απαγόρευσα τη διέλευση καμιάς νταλίκας βλήτο. Επίσης μικρό μου γατάκι ΔΕΝ μπορείς να εξαφανίσεις όποια άποψη διαφέρει από την άσκεφτη δική σου. Αν το θέλεις αυτό μείνε στη ροζ σαπουνόφουσκά σου να παίζεις σκάκι με τα νυχάκια σου και πινγκ πονγκ με τα μπαλάκια του εκάστοτε γκόμενού σου. Δεν δύνανται να σου χαϊδεύουν όλοι τα αυτάκια. Παρεμπιπτόντως, εγώ τουλάχιστον θα ψοφήσω χαμογελώντας. Εσύ? Κλαίγοντας θα έλεγα ημιμαθές αιλουροειδές.....

ΗΩΣ είπε...

ααααααα
και με 'γεια τα νέα χρωματάκια. Ωραία είναι.

frontman είπε...

Ο χάρτης δεξιά τι είναι??

Kitty είπε...

Όχι, δεν μπορώ να εξαφανίσω όποια άποψη διαφέρει από τη δική μου. Μπορώ όμως να είμαι εκεί όταν κάποιος με χρειάζεται και να μην πουλάω ειρωνία χωρίς να υπάρχει λόγος.

Ο θάνατος από τροχαίο είναι τύχη. Ο θάνατος από τσιγάρο (και όποιας μορφής κατάχρηση) είναι επιλογή. Συγχαρητήρια που είσαι ηλίθια από επιλογή λοιπόν.

Για το αν πεθάνεις χαμογελώντας δε μπορείς να είσαι ποτέ σίγουρη.


ΥΓ: Τουλάχιστον εγώ έχω να παίζω με κάτι :) Υποθέτω ότι έχεις καταλάβει πως μετά το πρώτο ποστ σου δίνω αυτό που θες για να έχεις κι εσύ κάτι να παίζεις.
Άντε ψάξε τώρα να βρεις καμιά πιασάρικη ατάκα να μου απαντήσεις και να αποδείξεις πόσο γαμάτη και χωρίς κυτταρίτιδα γκόμενα είσαι.

Εγώ πάω να πιω το γαλατάκι μου γιατί θα κρυώσει.

ΗΩΣ είπε...

Kitty, επειδή σε λίγο θα πάψει να είναι διασκεδαστικό όλο αυτό, τέντωσε τα αφτιά σου (ή μάλλον τα μάτια σου) και μάθε 2-3 πραγματάκια.
Πρώτα απ' όλα είσαι εκτός τόπου και χρόνου. Πού στον πούτσο είδες δική μου επίθεση προς τον Mayem? Ή να του πουλάω ειρωνία; Σε εσένα χώθηκα για τις μαλακίες που αραδιάζεις αφειδώς. Ή μήπως νομίζεις ότι το να τον αποκαλείς συνειρμικά πρεζόνι είναι συμπαράσταση γαμώ τα αντισυλληπτικά σου; Δεν είμαι το φιλαράκι σου μικρό Αμερικανάκι, είμαι μια άγνωστη προς εσένα και θα έπρεπε να προσέχεις τις εκφράσεις σου. Στην τελική αν δεν γουστάρεις αντίλογο, να μην εμφανίζεις απόψεις δημόσια. Μήπως όμως τα πήρες επειδή βρέθηκε και κάποιος που δεν αγνοεί την απύθμενη βλακεία σου και σου τα έχωσε κανονικά για τις ροζουλιές που αραδιάζεις και πήγες να το καλύψεις με δήθεν αλτρουισμό; Λέω εγώ τώρα! άντε, για να ξεκαθαρίζουμε και για τί μιλάμε μαλακιστήρι.
Δεύτερον, αν ο Mayem χρειαζόταν την ΔΙΚΗ σου συμπαράσταση θα είχε μεγάλα προβλήματα το παιδί. Πολύ μεγάλα όμως. Και δόξα τω Θεώ που δεν βλέπω κάτι τέτοιο δηλαδή.
Τρίτον, αν είμαι ηλίθια από επιλογή, τουλάχιστον μπορώ να κάνω διαφορετικά. Εσύ που είσαι από γέννα έχεις ελαφρυντικά; Και ποιός σε έβαλε μπάτσο στην ΔΙΚΗ μου την υγεία ρε βλήμα;
Τέταρτον, όταν έχεις ΖΗΣΕΙ χαμογελώντας πας έτσι και στον άλλο κόσμο, άσχετα από τα τελευταία σου λεπτά στη γη. Όταν όμως έχεις ζήσει ως ξινισμένη κλαψομούνα έτσι σε θυμούνται γατόνι μου εσύ!
Πέμπτον, αν περίμενα να παίξω μαζί σου την είχα γαμήσει κι εγώ! Και, ναι, φάνηκε με πόση ψυχραιμία με "παίζεις" αυτές τις μέρες! Αντάξια νευροχειρουργού μπορώ να πω.
Έκτον, αφού δεν το 'χεις να μιλάς, τουλάχιστον φρόντισε την κυτταρίτιδα. Τράβα σε κανα γυμναστήριο να παίξεις SEX & THE CITY και μην με πρήζεις. Προφανώς με πίπες επιβιώνεις. Άντε γαμήσου λοιπόν, μπας και βγει ο επιούσιος και σήμερα.
Και δεν χρειάζεται καν να σκεφτώ πιασάρικη ατάκα. Ούτως ή άλλως ένα γατάκι είσαι.

frontman είπε...

Ε, λοιπόν είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα.. είμαστε..!

Kitty είπε...

Μπράβο κορίτσι μου! Σου πήρε μόλις 2 ώρες να βρεις τι θα μου γράψεις. Η μαμά σου θα ήταν πολύ περήφανη για σένα.

Κι επειδή έχω μιλήσει προσωπικά με τον Μayhem για το θέμα του, μου φτάνει να πιστεύω ότι είμαι ΛΙΓΟ περισσότερο κοντά του απ'όσο εσύ. Ο ίδιος επίσης δε φάνηκε να έχει πρόβλημα με τα δικά μου λεγόμενα μέχρι στιγμής. Αν είχε θα μου το έλεγε, οπότε θεωρώ το θέμα λήξαν. Παύω να ασχολούμαι μ'αυτό μέσω του blog.

Σε ποιο σημείο μου τα έχωσες ακριβώς δεν έχω καταλάβει. Εγώ μια υστερική γκόμενα βλέπω που επιζητεί την προσοχή αγνώστων bloggers ανελειπώς
κι εγώ επειδή δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω μέχρι να φύγω διακοπές σπάω πλάκα μαζί σου. Όταν έγραψα τραβα ψόφα ήμουν απολύτως ήρεμη κι αν θες στο λέω κι από κοντά με την ίδια ηρεμία.

Αν δεν έλεγε ΗΩΣ δίπλα στο εικονίδιο θα ορκιζόμουν ότι είσαι μισογύνης φαλλοκράτης από τον τρόπο που με κράζεις και βγάζεις συμπεράσματα για μένα λόγω του φύλου μου και μόνο. Σαν να μην είσαι γυναίκα ένα πράγμα...Βρε λες να μας κρύβει τίποτα μακρύ κάτω από τη φούστα;

Επίσης, καλό θα ήταν κάποια στιγμή να κάνεις καλό σεξ γιατί από τον τρόπο που γράφεις ή αγάμητη ή κακογαμημένη πρέπει να είσαι και δεν ξέρω ποιο από τα δύο είναι χειρότερο.

Κατά τα άλλα δεν συνεχίζω γιατί πολύ απλά δε με νοιάζει η γνώμη σου. Δεν περίμενα εσένα να με κρίνεις. Ανύπαρκτη είσαι για μένα και ανύπαρκτη θα παραμείνεις.

Και τώρα σ'αφήνω γιατί ξεκινάει το sex and the city και ήρθε η ώρα να πάρω και τα αντισυλληπτικά μου! Μην ξεχνιόμαστε κιόλας :)

ΗΩΣ είπε...

Kitty, σου απευθύνομαι προσωπικά για τελευταία φορά γιατί κατάντησε αηδία το εργάκι.
Πρώτον και κύριον, μάθε να επεξεργάζεσαι αυτά που αναγιγνώσκεις. Δεν είπα ότι ο Mayem είχε πρόβλημα με αυτά που του έλεγες, άλλωστε είναι άνθρωπος με χιούμορ. Είπα ότι έλεγες μαλακίες λήγουσες σε -ίνη. Στο είπα αρκετά ξεκάθαρα ή πάλι δεν το κατάλαβες;
Δεύτερον, τυχαίνει κάποιοι από εμάς να έχουμε και ζωή, να εργαζόμαστε και γενικότερα να μην κολλάμε online περιμένοντας πότε θα τα σκάσει ο μπαμπάς για διακοπές. Ειλικρινά, δεν με προβλημάτισες πάνω από 10'' για κάθε απάντησή μου. Επίσης δεν έχω καμία απολύτως διάθεση να σε συναντήσω καλό μου, ο χρόνος είναι πολύτιμο αγαθό και δεν τον αξίζεις.
Τρίτον, μιας και μπήκες στον κόπο να σπαταλήσεις φαιά ουσία για το ψυχογράφημά μου, λογικά θα έπρεπε να καταλήξεις σε ένα συμπέρασμα. Ποιό ήταν αυτό; Είμαι υστερική γκόμενα, κακογαμημένη, αγάμητη, μισογύνης φαλλοκράτης μεταμφιεσμένος ή τραβεστί; Το εν τρικυμία μυαλουδάκι σου τα συγχέει όλα μαζί; Ωραία αντίληψη έχεις! Απλά έχασα την ψυχραιμία μου, κι εδώ οφείλω μια συγγνώμη στους υπόλοιπους αναγνώστες, γιατί κάτι χαζά κοριτσάκια σαν εσένα κάνουν τους υπόλοιπους (λογικούς) ανθρώπους να αντιμετωπίζουν με καχυποψία όλες τις γυναίκες.
Τέταρτον θα μπορούσες να σπάσεις πλάκα μαζί μου ΑΝ είχες χιούμορ. Δεν έχεις.
'Αντε, και πες την τελευταία λέξη μετά το SEX & THE CITY, μπας και μπορέσεις να κοιμηθείς το βράδυ.

frontman είπε...

Εγώ πάντως έχω εθιστεί στη βαζελίνη.
Δοκίμασα υποκατάστα όπως το baby-oil, το ελαιόλαδο, το νέο βιτάμ σοφτ και τη μαργαρίνη αλλά δε γλιστράει το ίδιο...

Άντε, ξεκολλάτε τώρα!

BANG BANG!!!

Dionisis είπε...

Λοιπόν ΤΕΡΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ !

200 δολάρια ρε αρχίδι !

ΗΩΣ είπε...

Χαχαχαχαχαχαχα
Frontman, έχεις δίκιο. Η βαζελίνη δεν αντικαθιστάται εύκολα. Αλλά περνάμε οικονομική κρίση. Όλοι πρέπει να στηρίξουμε τα Ελληνικά προϊόντα. Μείνε στο ελαιόλαδο κι ας ζοριστείς λίγο.
ΕΕΕΕΕ, δεν με ενημέρωσε κανείς για στοίχημα! Θέλω μίζα!
Άσχετο (τελικά). Mayem, πώς τα πας με το τσιγάρο; Μεθαύριο το κόβεις; Ενημέρωνε, τόσα τραβήξαμε για χάρη σου...

Dionisis είπε...

οχι...οχι στοιχημα....Στη Ρουμανια θα πάνε. Ειναι για καλαμποκι και καστανα!

Dionisis είπε...

http://rapidshare.com/files/56718161/fousekis10_1000_euro_sti_Roumania.mp3

Mayhem είπε...

@ΗΩΣ η ψυχολογία είναι καλή μπορώ να πω. ήδη με την αλλαγή κάποιων φαγητών άλλαξε η διάθεσή μου. επιτέλους περπατάω. με την θέλησή μου. θα το περιμένατε ποτέ πως θα πήγαινα στο σπίτι του kthnara με τα πόδια να τον ξυπνήσω να πάμε για καφέ? ίσως το κάνω και σήμερα.... (ευαγγελίστρια μένει, στο λέω γιατί βλέπω πως είσαι από θεσ/νίκη).

όσο για το τσιγάρο, έκανα μια μικρή προθέρμανση. έχω πέσει κάτω από το πακέτο. το πρωί είναι δύσκολο για μένα. εκεί μπορώ να καπνίσω πολλά. ίσως πάρω μαστίχες νικοτίνης που έμαθα πως αφήνουν μια άσχημη και πικρή γεύση στο στόμα.

και τέλος για σας τις 2 που τρώγεστε, χαλαρώστε λιγάκι. ΗΩ, μου θυμίσεις τον χαρακτήρα μου μόνο που εγώ είμαι λίγο πιο αθυρόστομος από σένα.
υ.γ. frontman sorry που σε είπα πασοκόφατσα. ξέρεις ότι σε αγαπάω. αλλά φούντωσα......... αυτό θα είναι το 2ο στοίχημα με τον εαυτό μου. να τον συγκρατώ όσο μπορώ. πφφφφφφφ χαχαχ

Durden_Alie είπε...

Mayhem + Frontman = LFE

ωωω Σουλτάν! φιλάκια ρουφηχτά!

Kitty είπε...

Frontman δοκίμασε τα play-O της Durex. Θα με θυμηθείς!

Mayhem είπε...

το play-O μου το έμαθε ο frontman πριν κάτι μήνες. σκατά δουλειά έκανε. πιο πολύ τσούξιμο έφερε(όχι σε μένα) παρά απόλαυση. ίσως θα πρέπει να μας πει η kitty πως ακριβώς να το εφαρμόζουμε μπας και κάναμε λάθος....σε π.μ. φυσικά για να μιλάμε ελεύθερα. μη γίνουμε και ρόμπες δημοσίως :P

frontman είπε...

χαχαχχαχαχαχα!

Kitty έχω δοκιμάσει όλη τη σειρά play-O!

Όλα για τη καυλάντα να'ούμε...!

Kitty είπε...

Μιλάω για τα λιπαντικά Mayhem. Ε τώρα πως να σου εξηγήσω την εφαρμογή τους; Αυτονόητη είναι!

Mayhem είπε...

για το λιπαντικό μιλάω και εγώ καλή μου! αυτό το υγρό που βάζεις μια σταλίτσα στο τσουτσουνάκι της γυναίκας....

Kitty είπε...

AXAXAXAXAXAXAXAXAX
Το τσουτσουνάκι της γυναίκας είπε!!
ΧΑΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧ

Ωωωωωωχ θα στα πω στο μσν. Θα μας πάρουν με τις ντομάτες εδώ!

Mayhem είπε...

καλημέρα. σήμερα άρχισε το στοίχημα. περνάω δύσκολες ώρες. ήδη μέσα σε μισή ώρα έπιασα τον εαυτό μου να κρατάει ασυναίσθητα αναπτήρα. δεν παλεύεται ο καφές χωρίς τσιγάρο. αν περάσει το πρωινό, δε θα έχω κανένα πρόβλημα για την επόμενη μέρα.

θα σας ενημερώνω τακτά.

Kitty είπε...

Κι ο πατέρας μου το ίδιο πρόβλημα είχε..δε μπορεί να πιει καφέ χωρίς τσιγάρο. Θα το συνηθήσεις μωρέ..τσίμπα κανένα κουλουράκι αλλά μην το παρακάνεις :P

frontman είπε...

Προσπάθησε να συνδιάσεις κάτι που σιχαίνεσαι πάρα πολύ με το τσιγάρο.
Εγώ πχ σιχαίνομαι τις σταφόδες..

Λένε ότι πιάνει αυτό αλλά εγώ δεν το πιστεύω..

ΗΩΣ είπε...

Ο πρωινός καφές και το βραδινό ποτό έξω είναι η μεγαλύτερη πρόκληση. Και άντε, πες ότι αποφεύγεις να βγεις τις πρώτες μέρες, ο καφές είναι ένα πρόβλημα διότι δεν ανοίγει και το μάτι αλλιώς...
Περιπάτους φίλε μου, μπας και εκτονωθεί ο εκνευρισμός!

Mayhem είπε...

παιδιά αμάρτησα. έκανα τσιγάρο το απόγευμα. και όχι γιατί το ήθελα αλλά επειδή βαρέθηκα στο σπίτι. όσοι είναι από Νιγρίτα καταλαβαίνουν.

ποιες οι συνέπειες που είχα όλη μέρα? περπατούσα πάνω κάτω σαν τον παλαβό. βγήκα στην αυλή 2-3 φορές, πήγα στο υπόγειο και έψαχνα σαβούρες. δίκιο έχει ΗΩΣ.

@frontman έχεις απόλυτο δίκιο. το τσιγάρο είναι απαίσιο μετά από κάποια φαγητά. έφαγα κάτι πιπεριές που είχαν σκόρδο. το σκόρδο το γαμάει το τσιγάρο. εκείνη την ώρα έκανα το τσιγάρο.

υ.γ. παίδες αρρωσταίνω στην Νιγρίτα. δεν έχω ούτε μια παρέα. θα τρελαθώ. durden αν είσαι αύριο free έρχομαι και στην Δράμα για καφέ. δε σου κάνω πλάκα.

PATAKOS είπε...

Πολυαγαπημένε μου συμπατριώτη Νιγριτινέ Mayhem...επειδή σε καταλαβαίνω απόλυτα...σου παραθέτω παρακάτω μια λίστα με διάφορα πράγματα που μπορείς να κάνεις στην Νιγρίτα για να μην βαριέσαι και να περνά δημιουργικά η ώρα σου:

1. Γράψου σε όλους τους συλλόγους τις Νιγρίτας όπως "Επιστημονικός σύλλογος επαρχίας Βισαλτίας", "Ορειβατικός σύλλογος Νιγρίτας", "Πολιτστικός σύλλογος Νιγρίτας", "Φιλόπτωχος αδελφότης δεσποινίδων και κυριών Νιγρίτας" κ.α.

2. Ξεκίνα κάποιο hobby όπως μπάσκετ στο κλειστό, γραφικούς περίπατους στον μπλό και τον λαγάτρη, τσανταλίνα μανταλίνα, ρόμη μπουγάσαντα, μότο κρος στα χιλιόδεντρα, κυνήγι στις αμμούδες τσ' τσαρπίστας κ.α.

3. Πάνε και πιές έναν καφέ ή ένα ποτό στα κοσμοπολίτικα μαγαζιά της Νιγρίτας όπως Anax, X&S, Barley, Enjoy κ.α.

4. Πάνε να δοκιμάσεις την γκουρμέ κουζίνα του Σατανά, Τσίλικα, Σταματόπουλου, Πόπη, Κουβαλάκη κ.α.

5. Πάνε σε ένα γραφικό καφενείο ή ζαχαροπλαστείο να ακούσεις τις ιστορίες των γηραιοτέρων της Νιγρίτας όπως Μέμψα, Τούλη, Πικαντίλι, Βιολέτα κ.α. (μην ξεχάσεις να φας το παραδοδιασκό γλυκό της Νιγρίτας το "πονηρό")

6. Μπορείς επίσης να πας να παίξεις μπιλιάρδο με την υψηλή οινωνία της Νιγρίτας στο ξενοδοχείο Γερακίνα

Πίστεψέ με αν τα κάνεις όλα αυτά η μέρα σου θα περάσει τόσο δημιουργικά που όχι μόνο το τσιγάρο δεν θα κόψεις....αλλά παίζει να το ρήξεις και στην πρέζα!!! χαχαχαχαχα

Durden_Alie είπε...

Τι να σου κάνω ρε μαλάκα Mayhem που εφημερεύω...! Αλλιώς ευχαρίστως!

Κατεστρεμμένε Πάτακε, μα δεν άφησες τίποτα έξω ρε πούστη μου; Προσπαθώ εδώ και ώρα να σκεφτώ καμιά επιπλέον νιγριτινή δραστηριότητα...ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!

ΥΓ : Καλά, το "ρόμη μπουγάσαντα" τα 'σπασε χαχαχαχαχαχαχα

frontman είπε...

Τι είναι "ρόμη μπουγάσαντα" και όλα τα υπόλοιπα???

PATAKOS είπε...

Λοιπόν Frontman για να μαθαίνεις τα κόλπα τα Νιγριτινά....το "ρομι μπουγάσαντα" είναι ένα είδος ομαδικού κρυφτό που παίζαμε μικροί

τα υπόλοιπα άστα θέλω μια βδομάδα να σου εξηγώ και πάλι δεν θα πιάσεις το βαθύτερο νόημά τους...γιατί είσαι και πρωτευουσιάνος πανάθεμά σε :Ρ

frontman είπε...

Μου κάμει εντύπωση γιατί το "ρόμη μπουγάσαντα" μου ακούγεται λίγο βουλγάρικο.

Durden_Alie είπε...

και γιατί σου κάνει εντύπωση; η Βουλγαρια είναι στα 80 χλιόμετρα από κει...

frontman είπε...

Ναι, σωστά..!

PATAKOS είπε...

Ένα άλλο Νιγριτινό παιχνίδι λέγεται "τσιλίκ τσουμάκι"...αυτό για τί σου κάνει για γιαπονέζικο;;;;

Mayhem είπε...

μαλάκα που τα βλέπεις όλα αυτά? στο βιβλίο του Βαγγέλα?

frontman είπε...

Και αυτό βουλγάρικο μου κάνει!