Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Είμαι ο Χουλκ!

Οι μπάτσοι δολοφονούν.
Οι πολιτικοί κλέβουν.
Οι αναρχοαντιεξουσιαστές τα σπάνε.
Οι φασίστες δολοφονούν.
Οι κουκουλοφόροι τα σπάνε.
Οι δημοσιογράφοι κλέβουν.
Οι αναρχοαντιεξουσιαστές δολοφονούν.
Οι μπάτσοι τα σπάνε.
Οι πολιτικοί δολοφονούν.
Οι κουκουλοφόροι κλέβουν.
Οι φασίστες τα σπάνε.
Τα λαμόγια δολοφονούν.
Οι δημοσιογράφοι τα σπάνε.
Οι παπάδες κλέβουν.
Τα λαμόγια τα σπάνε.
Οι μπάτσοι κλέβουν.
Οι παπάδες δολοφονούν.
Οι αναρχοαντιεξουσιαστές κλέβουν.
Οι πολιτικοί τα σπάνε.
Οι δημοσιογράφοι δολοφονούν.
Τα λαμόγια κλέβουν.
Οι κουκουλοφόροι δολοφονούν.
Οι φασίστες κλέβουν.
Οι παπάδες τα σπάνε.
Οι πολιτικοί λένε ψέματα.
Οι μπάτσοι λένε ψέματα.
Οι αναρχοαντιεξουσιαστές λένε ψέματα.
Οι φασίστες λένε ψέματα.
Οι δημοσιογράφοι λένε ψέματα.
Οι παπάδες λένε ψέματα.
Τα λαμόγια λένε ψέματα.
Φτου!

Ρε δε γαμιέστε όλοι λέω εγώ...

Μέσ’ στα σοκάκια γυρνώ.
Δεν έχω τίποτα επάνω μου.
Ούτε ρούχα, ούτε ομπρέλα, ούτε πατρίδα.
Τρεις μέρες βρέχει τώρα και μου 'χουν σπάσει τα νεύρα.
Δεν έχω που να κάτσω από κάτω.
Ούτε ένα παγκάκι δεν υπάρχει να κάτσω.
Πού να κάτσω; Είναι όλα πιασμένα.
Δεν έχω ούτε ένα γκασμά να σκάψω το λάκκο μου.
Γαμώ την κοινωνία μου θα πάω να κάτσω πάνω σ' ένα βουνό
και θα σας βλέπω όλους από ψηλά.
Θα βλέπω εσάς και τη μιζέρια σας
αλλά δεν θα σας έχω ανάγκη.
Γιατί είμαι ο Χουλκ!


(τσοπάνα rave)

Δεν υπάρχουν σχόλια: